12 Ocak 2010 Salı

Yuvarlak formlu yatak dizaynları

Ben evlenirken açıkçası yuvarlak yatakları hiç estetik bulmuyordum.Yatak seçerken de 1-2 yerde görmeme rağmen yuvarlak formlu bir yatak seçmeyi hiç düşünmedim.Bugün nette dolaşırken yuvarlak formlu yataklar ilgimi çekti.Tabi aradan yaklaşık 5 yıla yakın bir zaman geçmiş, yeni yeni güzel modeller çıkmış.Gerçi bu fotoğraflar yabancı siteden alıntı ama eminim ülkemizdeki mobilyacılar çarşılarında bu modellere benzer güzel yataklar vardır..
Kaynak








3 yorum:

  1. bayılldımmm:) bende daha önce yazmıştım yuvarlak yatak konusunda ,her zaman hayalimdir..
    özellikle 4.yü daha çok sevdim

    YanıtlaSil
  2. Çok güzeller gerçekten.Ama evde büyük olmalı böyle yatak odaları için.Ne güzel durmuş baksana!
    Sevgiler...

    YanıtlaSil
  3. Bu yataklardan kalkmak da zor olur ben oğlum için sık sık kalkıyorum bunlar bana göre değil şekerim
    dikdörtgene devam :))

    YanıtlaSil