3 Haziran 2009 Çarşamba

Alkolsüz kokteyller

Yaz geldiii :)) İnternetten serinletici içecek tarifleri araştırıyordum. http://www.morbiber.com/ diye güzel bir site karşıma çıktı.Hemen üye oldum.Sadece alkolsüz kokteyller değil,bir sürü değişik yiyecek ve içeceklerin paylaşıldığı bir site olduğunu gördüm.Üye olanlar kendi tariflerini yolluyorlar ve böylece site bir yemek paylaşım sitesi oluyor.Hoşuma gitti..İsmi de çok şekermişş :) Bu siteden beğendiğim birkaç tarifi sunuyorumm;

Pembe Smoothie

Malzemeler:
- Çeyrek çay kaşığı vanilya esansı- 1/3 su bardağı yaban mersini- 1/3 su bardağı ahududu- Yarım su bardağı elma suyu- Birkaç nane yaprağı- Çeyrek su bardağı yağsız yoğurt- 3 buz küpü- 1 muz
Yapılışı:
Yapım için size gereken bir blender. Blender’ın içine önce muzu dilimleyerek atın. Ardından yaban mersinlerini ve ahududuları ekleyin. Biraz karıştırdıktan sonra yoğurdu ve elma suyunu da ekleyin. Nane yaprakları, buz küpleri ve vanilyayı da ekledikten sonra, iyice blender’dan geçirdiğiniz karışımınız hazır.Tavsiye: Aman normal mutfak robotuna buz küpleri atmayı denemeyin.

Çikolata Fıstık Ezmeli Milkshake

Malzemeler:
120ml vanilyalı dondurma 2 yemek kaşığı fıstık ezmesi yarım bardak süt çikolatalı dondurma çırpılmış krema dövülmüş fıstık ve parça çikolata
Yapılışı:
Vanilyalı dondurma ile fıstık ezmesini karıştırın. Sütü ekleyip blenderda çırpın. Üzerine iki top çikolatalı dondurma ilave edip krema ile tamamlayın. Fıstık ve çikolata parçalarıyla süsleyin.

Bali


Malzemeler:
3 cl armut suyu, 3 cl ananas suyu, 3 cl kayısı suyu, 1 cl limon suyu,Küp buz,
Yapılışı:
Malzemeler Shaker ile çalkalanır. Flüt bardakta 2 küp buz ile sunulur.

Tariflerin devamı için morbiber'e buyrun :)

8 yorum:

  1. gittim ben de üye oldum süpermiş hemen deneyeceğim birkaç tarif aldım :)

    YanıtlaSil
  2. Ay harika görünüyorlar.
    Mutlaka denemek isterim.
    Hayırlı sabahlar.

    YanıtlaSil
  3. sıcakta en güzeli buzz gibi birşeyler içmek.
    bu fikirler çok hoşuma gitti
    ellerine sağlık paylaşım için hepsi değerlendirilmeli:))

    YanıtlaSil
  4. Kesinlikle harika canım....
    Mutlaka deneyeceğim...

    YanıtlaSil
  5. ben Çikolata Fıstık Ezmeli Milkshake bayıldım doğrusuuu harikaymışş

    YanıtlaSil
  6. www.morbiber.com isimli bu site emek verip blog hazırlayanların resimlerini ve tariflerini izinsiz kopyalayarak içerik oluşturmaktadır
    ve bir de haksız yere bu kişilerin emeği üzerinden reklam alıp para kazanmaktadır
    haram olsun her kazandığı kuruş

    YanıtlaSil
  7. Dide çok üzüldüm tanıttığım sitenin bu tüe bir eleştiri almasına.Pek iyi araştırmamışım sanırım..

    YanıtlaSil
  8. Muhteşem bir blog .Tebrik ederim.Özellikle buz tutmus meyveler cok hosuma gitti yarın mutlaka deniyeceğim:)

    YanıtlaSil